dinsdag 12 augustus 2008

Laatste dagen België

Hey

Mijn laatste week in België loopt ten einde... Vorige vrijdag naar Leuven geweest voor een klein afscheidsfeestje. T was echt superleuk, ontroerend, grappig,... Heb een megamooie kalender gekregen met allemaal foto's die ik al voor de zekerheid goed heb weggeborgen. Gisteren ook in Bornem een gezellig avondje gehad, iedereen moest 2 gangen klaarmaken en daarna hebben we nog kolonisten van Catan gedaan. Vanavond samen met Sanne en Annelies nog wat liggen babbelen en bijpraten enz. Elke voorbije avond is tot nu toe al superleuk geweest, wel altijd van iemand moeten afscheid nemen, wat toch wel niet zo fijn is...

Ook mijn valies en aanverwante stuff is al allemaal ingepakt. Het heeft moeite gekost om te kiezen tussen mijn kleren, maar uiteindelijk is er 1 goed volle valies overgebleven.
Heb ook al contact gehad met mijn buddy in Denemarken. Ze noemt Stine en gaat me de komende maanden rondleiden in Kopenhagen. Ik ontmoet ze nu zaterdag, dat wordt dus superspannend. Zaterdag ga ik ook mijn kot daar in orde maken samen met mijn papa. Maandag begint de Deense cursus al, heb in de voormiddag steeds les en 's avonds is er steeds een activiteit zoals party, bbq, kanaaltocht, buffet,...

Zoals je misschien kan merken ben ik supernieuwsgierig naar mijn kot daar, de mensen, de stad zelf, het ver weg van huis zijn, de school,...
In een volgende blog zal ik jullie alles vertellen over de eerste weekjes daar!!!

1 opmerking:

Unknown zei

ahaaaa!!! en welke gang was den beste :D

Jonathan