donderdag 21 augustus 2008

Update eerste week Kopenhagen






Hey allemaal


Hier enkele foto's van de laatste dagen. Zijn gisteren Christiana gaan bezoeken, een onafhankelijke staat in Kopenhagen zelf. Het was echt wel heel raar en anders, overal van die vreemde standjes met drugsstuff en weirde mensen. In Christiana zijn er niet echt wetten of belastingen dus de mensen leven daar zeer vrij. Gisterenavond dan hadden we 'a night off. Zijn naar een bar geweest, genaamd 'the flying pig' waar voetbal op groot scherm was en wat live muziek. Het was heel gezellig. Vandaag heb ik nog niet echt grote plannen, deze avond is er wel een international buffet gepland waar we een traditioneel Belgisch gerecht moeten klaarmaken. Ik ga deze namiddag/avond es samenzitten met mijn Belgische collega's voor een typisch gerecht te bedenken!
Hier in Kopenhagen is het weer nog steeds vrij zomers met zonnetje en een t-shirt met vestje is meer dan genoeg in de dag.

xxxx

2 opmerkingen:

Kinne zei

Shit man, al die foto's... ik wil al terug! :)

Die foto met dat hoge gebouw en 3 gouden engeltjes, ik zat daar om de hoek op kot! :)

En bevalt kopenhagen je nu al?

Ans zei

Seg Lin, aangezien gij nu toch een paar maandjes in Kopenhagen rondhangt, kunt ge mss ook een naar de zeemermin gaan kijken en daar ook een foto'tje van op u blog zetten =). Want die heb k nog ni gezien, of mss moeten we er gewoon eens passeren als ik eens langs kom! Amuseer u daar nog!