vrijdag 29 augustus 2008

Introductieweek: avondactiviteiten



















Hey

Nu wat meer over de voorbije week... Eerst en vooral moet ik eerlijk toegeven dat ik de dagactiviteiten niet zo geweldig vond. Het waren vooral informatievergaderingen waar niet veel bijzonders/nieuws werd gezegd. Vandaag was het dan een cultural tour door Kopenhagen, maar dit was best wel saai en er werd niet veel interessants verteld. De avondactiviteiten deze week vielen wel goed mee. Dinsdag ben ik naar de Danish Folk Dancing geweest, dit was echt heel fijn en helemaal anders. De gemiddelde leeftijd van de folk dancing group was 70 jaar en ze waren allemaal gekleed in typische folkkledij. Ze waren heel enthousiast en hebben ons enkele leuke dansjes geleerd. Mijn partner heette James van de VSA en we deden het niet slecht, dat moet gezegd worden. Daarna ben ik nog mee met hem naar KK geweest (de "partyresidentie") waar er een stuk of 6 Walloniërs waren die zijn roommate kwamen bezoeken. Ze waren allen nogal dronken omdat het hun laatste avond in Kopenhagen was, inderdaad dat is dus een goede reden om dronken te zijn! Daarna zijn Matt, Morgan, Dominique en Marie ook nog gearriveerd in KK, dit zijn mijn buren op mijn vloer. Zo moest ik gelukkig niet alleen naar huis.
Woensdagavond was het Concert in Christiana maar ben er niet naartoe geweest. Heb in de plaats gewoon op kot gezeten en hebben wat liggen babbelen en drinken. Daarna zijn we naar Envy geweest, een nightclub waar we gratis binnen mochten via de introductieweek. Dit viel wel mee maar was niet echt zo'n spectaculair feestje... Gisterenavond was het dan Buddy Dinner, met mijn buddy Stine en haar buddyvriendjes en nog een andere buddy, Ami denkik was zijn naam. Ami is geen misse Deense jongen en volgens mij een perfecte match voor Stine alhoewel ze dit zelf nog niet goed beseft. Ze hadden voor ons 'Frikandeller' gemaakt met patatjes en sla. Heel lekker en we kregen zelfs nog een kopje koffie/thee als afsluiter. Daarna was ik eigenlijk heel moe en wou ik gewoon gaan slapen. Maar daar kreeg ik niet echt de kans toe aangezien die jongens van mijn kot hier graag nog een biertje wilden gaan drinken in een goedkope bar... Ik was dan uiteindelijk overtuigd maar ben niet zo lang gebleven wegens de vermoeidheid...

Zaterdag is er het Formal Dinner, waar iedereen moet opgekleed zijn. Ben es benieuwd, alle jongens in kostuum en alle meisjes in een fancy dress. Daarna is er dan een dikke party nog, in de schoolgebouwen echt heel weird!
Deze avond gaan we eerst hier op kot wat zitten en waarschijnlijk daarna nog ergens uitgaan.

Zoals je dus merkt, ik zit hier niet echt stil. Dit is maar goed ook, anders zou ik altijd aan jullie moeten denken en jullie veel te hard missen!!!!!!
xxx

Geen opmerkingen: