zondag 17 augustus 2008

Eerste dagje Kopenhagen






Zo dit is mijn eerste berichtje live vanuit Kopenhagen. Zal even schetsen wat ik de voorbije dagen heb meegemaakt. Vrijdag ben ik samen met mijn papa naar hier gereden, dit duurde ongeveer 11 uur. Dan ´s avonds iets gaan eten en vroeg gaan slapen. Zaterdag hebben we dan in de voormiddag even de stad verkend en 's middags hadden we afgesproken met mijn Deense buddy. Ze noemt Stine en is echt wel een fijne, ze babbelt graag, is vorig jaar op uitwisseling naar Singapore geweest,... Zij heeft mij mijn kot getoond en daarna zijn we iets gaan eten. In de namiddag hebben mijn papa en ik dan mijn kot wat ingericht, zie de fotootjes voor het resultaat. 's Avonds hebben we dan nog iets gegeten ergens aan een rustig kerkje. Het was hier in Kopenhagen dan ook nog zo'n holebifestival denkik, want er was een optreden van een zanger(es?) met veren uit zijn/haar gat en vreemde toeschouwers en regenboogkleurtjes. Vandaag ben ik dan officieel in mijn kot ingetrokken en heb ik mijn papa uitgezwaaid. Vanaf nu zal ik dus mijn plan moeten trekken en veel vriendjes moeten maken... Ga deze namiddag langs het International Office voor wat papierwerk in orde te maken en heb afgesproken met die andere Belgen en mijn buddy. Morgen begint dan de Danish Crash Course, pff al om 9uur begint mijn les. Gelukkig kan ik de metro pakken naar mijn campus!


Zo tot binnenkort voor mijn volgend berichtje!!!

3 opmerkingen:

Nathalie zei

Ey meid!
Fijn om te weten dat t daar toch n beetje meevalt ;) Neenee, kweet wel dat ge ginds n supertijd gaat beleven! Succes met uw Deense les en hou ons op de hoogte van uw avonturen! Groetjes, Nathalie

Joeri Serruys zei

Woooow, super :)! Jaja, Lin is al ter plekke, Joeri moet nog vertrekken, maar het komt toch wel hééééél dicht nu! Hou ons verder op de hoogte! xx

Stephaniieee zei

Aaah Lin! Blij om te horen da t allemaal al goe is meegevallen. U kot ziet er echt nog wel cava uit. Kzie da ge ne foto van de FOute Party omhooggehangen hebt :p SUPER! Tis te hopen da u toekomstige Deense vrienden ni gaan denken da wij altij zo naar feesjes gaan hahaha :D Ge moet ook is ne foto posten van uwe buddy en de ander Belgen e. Ben wel is benieuwd hoe die eruitzien :) Ge hebt tot nu toe nog niks gemist, buiten da Sophie Bernaerts mee ee gedaan me Miss Wim op q music. (winnaar kreeg een auto) Ze heeft t ni gewonne, maar was wel eerste eredame.

En hoe was je eerste les Dansk?

Greetings, Stephanie!