zaterdag 23 augustus 2008

Avondactiviteiten Crash Course
























Hey








Zaterdagmiddag, Kopenhagen city, volle vak regen... het is eens wat anders, we mogen niet klagen na een zonnige eerste week in de hoofdstad van Denemarken. Gisteren wast de laatste les Deens en dan daarna ben ik met Swati van Singapore wat gaan wandelen, naar the little mermaid enz. Zij blijft hier 2 jaar in Kopenhagen studeren en had gisteren afscheid genomen van haar ouders dus ze had het wel even moeilijk. Daartegen zijn mijn 4 maanden natuurlijk peanuts, desalniettemin moet ik toegeven dat ik jullie toch wel mis hoor. Gisterenavond had mijn buddy Stine ons dan uitgenodigd om bij haar op kot te komen eten voor we naar de nachtclub Luux gingen. Ze had iets typisch Deens klaargemaakt, vraag me niet naar de naam maar het kwam erop neer dat het balletjes in currysaus waren met rijst en groentjes. Het was wel lekker maar anders. Daarna zijn we dan naar de nachtclub getrokken waar de 300 andere Erasmussers al bezig waren de party op gang te trekken. Luux is zeer fancy, mooi aangekleed met heel gezellige zeteltjes. Het werd al gauw 4 uur en tijd dus om naar huis te gaan...








Vandaag staat er een kanaaltrip op het programma, eerst een beetje uitrusten nog op kot hier want tis echt wel geen weer om buiten te komen!




Zo bekijk ook zeker eens de fotootjes zodat je misschien wel zin hebt om mij op te komen zoeken




xxxxxx

1 opmerking:

Ans zei

Wiiii zeemeermin <3