zaterdag 19 juli 2008

Voorbereidingen

Hey

Juli 2008, voor de moment valt er nog niet veel te melden, enkel dat ik binnen een dikke 14 dagen in het hoge Noorden zit. Heb de meeste praktische zaken al in orde gebracht dus nadat ik op reis ben geweest met de ouders, moet ik enkel nog afscheid nemen hier en mijn bagage inpakken.
Als ik daar aankom in Denemarken zal ik eerst mijn kot moeten in orde maken en dan is er een Danish Crash Course georganiseerd om de basisbegrippen van de Deense taal onder de knie te krijgen. Hier hoop ik ook al enkele leuke mensen te ontmoeten.
De week daarna staat er een introductieweek voor internationale studenten op het programma.
Ik hou jullie op de hoogte, de eerstvolgende post zal waarschijnlijk pas in Kopenhagen zijn.

3 opmerkingen:

Kinne zei

Tis te hopen dat je met Sterling hebt geboekt, 40€ one-way :) Geniet ervan, en zeker niet vergeten derest van Scandinavie te boeken, tis te goedkoop om het te laten liggen! Amusement daar ( maar daar twijfel ik niet aan ;) ) Goed mogelijk dat ik er in oktober nog eens passeer :)

Kin-Chi

kim zei

WOhoow, we zijn bijna weg! spannend eh :)
ik ga zoveel zenuwen hebben, kvoel mijn maag nu al keren!
alles klaar om te vertrekken?
bij mij nog wel belange niet, kmoet nog alles inpakken, maar kheb nog wel effe.
nu eerst nog genieten van pukkelpop
kwens u een goei reis toe!
kus!

Goedele zei

Heey Linneke!

Keispannend! Het komt wel echt dichtbij, ma da mag ook wel natuurlijk :). Ge gaat u daar keigoed redden, ben ik zeker van!
Bij mij begint het ook al te kriebelen, maar ik moet nog even wachten :).
Wel jammer dak u nimeer heb gezien voor ge vertrekt ( en da ge pukkelpop mist ;), ma da maken we het 2de semester wel goed!
Ik ga m'n best doen om uw avonturen zo wa te volgen, ik ga ook eens probere zo een blog aan te maken :).
Nog 1 ding: Go for it!

Dikke kus, goele