zondag 2 november 2008

Familiebezoekje

Hey

Dit weekend is het thuisfront eens inspectie komen doen. Moeke en Papa zijn vrijdagmiddag in Kopenhagen geland waar ik ze mooi stond op te wachten. Na de metro te hebben gepakt, zijn we aangekomen op het Kongens Nytorv, eerste mooie plek van Kopenhagen en alle bagage dan afgezet in het hotel. Daarna zijn we gaan lunchen in een typisch Deens restaurantje waar moeke en ik lekkere tapas hebben gedeeld. Na deze lekkere maaltijd zijn we wat gaan shoppen en heb ik nieuwe enkellaarsjes gekregen, hehe zo leuk als ouders langskomen. 's Avonds hebben we in het hotel geaperitiefd en dan nog een lekker Italiaans hapje gaan eten. Zaterdag hebben we dan wat sightseeing gedaan en zijn we zelfs naar het speciale olifantenverblijf van 1 miljard in de zoo gaan kijken en hebben we ook mijn ultramoderne school een bezoekje gebracht. Mijn ouders waren best wel onder de indruk. Zondagmorgen ben ik dan lekker gaan ontbijten in hun hotel en hebben we nog een beetje rondgelopen. Ze zijn nu terug naar België vertrokken en moet eerlijk zeggen dat het hier ineens terug wel leeg en eenzaam is. Er is ook veel volk van mijn kot weg dit weekend dus tis hier superrustig.
Maar ter conclusie was ik dus wel superblij dat ze me een bezoekje gebracht hebben en dankuwel voor alle chocolade, thee, koekjes, de lekkere restaurantbezoekjes, de jas en de schoenen moeke en papa!

1 opmerking:

Unknown zei

Beste Lin, het verheugd mij om je daar zo goed te zien evolueren. Ben een beetje gefrustreerd omdat ik je zo weinig berichtjes laat geworden. Ik had zelfs graag eens op bezoek gekomen, maar dat is niet zo simpel voor mij op dit ogenblik. Je moet weten dat er op het thuisfront sedert juli één en ander gebeurd is! Het voornaamste is dat Heidi ondertussen bevallen is van een tweeling Maarten en Sander (maartenensander.com. Deze gebeurtenis werd echter voorafgegaan door de verhuis naar Nederland de perikelen rond Fortis én de vlucht uit Nederland! Er is echt niet veel tijd geweest om na te denken en te genieten... ik ben zelfs maar één keer naar Nederland geweest en dan nog met grote ambras op het thuisfront....Ik was namelijk vergeten dat ik de zondag van wacht was!!! Was me dat effe een rel zeg. Nu is er weer wat ademruimte, tussen de bezoekjes aan Maarten en Sander in de couveuse natuurlijk. Het ga je goed en ik blog nog wel een. Cu.