zaterdag 29 november 2008

Blok

Eind november en ik zit hier volledig in de blok. Studeren, eten, slapen, mijn dagen zijn best wel eentonig. Het weer is hier ook niet zo schitterend (lees regen) dus op zich is het niet echt erg om een tijdje binnen te blijven. Maandag is mijn eerste mondelinge examen ooit op unief, management accounting, ben eens benieuwd. Heb wel wat zenuwen ervoor omdat ik niet goed weet hoe dat gaat zijn, maar hopen opt beste... Marie, meisje van op mijn gang, heeft dat examen ook dus als we iets niet goed weten kunnen we altijd bij elkaar terecht, das wel handig. Dan donderdag examen Macro-economie, dan eventjes rust om anderhalve week later nog een examen International Commercial Law af te leggen. Gelukkig heb ik dan even tijd om uit te rusten en me volledig voor te bereiden op het volgens mij moeilijkste vak hier in Kopenhagen. Donderdag had ik mijn laatste les hier in Kopenhagen, voelde wel wat raar aan dat het zo echt gedaan is bijna. Alé buite de examens dan en de verplichte feestjes achteraf, rest er mij hier niet veel meer. 22 december zal ik terug in België staan met een valies vol (mooie) herinneringen. Want kan al een balans opmaken na 3 maanden Erasmus enzou het echt iedereen aanraden, dit is iets heel uniek in je leven.
Soit ga wat verderleren, groetjes daar aan iedereen!!!

Geen opmerkingen: