zondag 26 oktober 2008

Halfweg

Vandaag besefte ik dat mijn Erasmusavontuur al meer dan halfweg is, wat me wel een beetje deed schrikken. Langs de ene kant wil ik hier nog niet weg, dit leven bevalt me wel maar langs de andere kant kijk ik er ook weer naar uit om iedereen in België terug te zien.
Alhoewel dat misschien rapper gaat zijn dan verwacht aangezien volgend weekend mijn ouders mij een bezoekje komen brengen.

Nu even over de voorbije week en weekend. Het was een vrij rustige week aangezien we allemaal wat aan het bekomen waren van de vermoeiende Russia trip. Veel geslapen, veel gewassen en wat schoolwerk ingehaald. Heb ook een nieuw vak, nl Macroeconomics, wel interessant alleen beetje spijtig dat het steeds om 8uur smorgens is, aauww pijnlijk!

Woensdagavond was het dan Sarah's birthday party hier op onze vloer, met veel rode wijn en zelfs een verjaardagstaart. De hele bende is daarna nog naar LA bar geweest, maar ik heb wijselijk gepast wegens een vroege ochtendklas op donderdag. Donderdagavond was het dan weer Kulorbar, een echte traditie op donderdag! Heel veel exchange studenten, heel commerciële muziek en heel zatte mensen...
Vrijdag was het dan recoveren van donderdagavond en savonds was het weer een feestje, ditmaal in Park Café, een iets sjikere plek met meer house en techno muziek. Het was weer leuk en laat, dus zaterdagavond weer een rustige dag én avond. Jaja wie had dat ooit gedacht, op zaterdagavond thuisblijven maar het gebeurt hier dus echt hè!

Nu zondag en beetje voor school aant werken. Zondag is altijd heel rustig hier en zo heb ik het graag, beetje luieren...
Zo dit was weer een kort verslagje van mijn week hier.
Tot de volgende!!!

Geen opmerkingen: