zondag 5 oktober 2008

Het leven zoals het is...

Hey

Zondagavond, effe een klein verslagje.
Donderdag was het internationaal forum waar we onze Universiteit moesten voorstellen, jammer genoeg was er niet echt veel interesse van de Deense studenten om naar Leuven te komen studeren, nochtans ze moesten eens weten. Er was van hun kant vooral interesse om naar Azië te gaan. Het aanbod aan exchange bestemmingen is hier echt overweldigend. Alleen al in de VS zijn er 15 universiteiten waar je heen kan gaan. Hebben gewoon dan wat rondgehangen en naar de andere standjes gaan kijken. Er was zelfs een wedstrijd om het mooiste standje waar mijn Zwitsere buur Dominic mee is gewonnen. Hij had zo een uier van een koe nagemaakt met een handschoen en dan moest je die zogezegd melken en dan kreeg je een stukje Zwitserse chocolade, was wel lachen.
's Avonds zijn we dan naar Kulorbar getrokken, onze vaste stek op donderdag, waar we dan een heleboel andere Erasmussers tegenkomen en er gratis bier is tussen 11 en 1 uur. Het was een zeer leuke avond.

Vrijdag was het dan een tam dagje, waar ik vooral voor school heb gewerkt. Ben wel es uitgebreid gaan eten shoppen met Marie, hebben ons verwend met scampi's en vis enz. 's Avonds hier gewoon wat op kot gezeten waar ze me hebben proberen overtuigen om mee naar Park Café te gaan voor een sjik feestje maar heb wijselijk gepast aangezien ik volgende week een examen heb en toch wat voorbereid wil zijn. Gelukkig waren er nog enkele anderen die ook pasten, dus heb daar dan nog wel vrij lang mee liggen praten.

Zaterdag gewoon hele dag voor school gewerkt en dan 's avonds nog mee iets gaan drinken in LA bar. Iedereen was vrij zat, tja tequila shotjes voor 1,5 euro, maar ben streng geweest en niks gedronken. Ik kan het mij namelijk niet veroorloven een hele dag kwijt te raken door een zware kater. Maar heb me geamuseerd met al die zatte mensen dus twas nog een fijne avond.

Zondag dan,vandaag, ook weer wat geleerd en juist Thaïs eten gaan afhalen. Alé Morgan is het gaan afhalen en ik heb het opgegeten...
Zo ik ben weer klaar voor de week, waar ik maar 1 les heb en een examen op donderdag. Daarna kan ik me dan klaarmaken voor de Russia Trip!
xxx

Geen opmerkingen: