donderdag 25 september 2008

Kleine update

Hey daar,

Nu even een korte update over mijn leven hier. Geen grote spectaculaire dingen te vermelden gewoon de alledaagse dingen. School gaat zijn gangetje met de nodige presentaties en voorbereidingen. Kotleven is nog steeds even fijn hier, het leuke is dat als je eens een avondje thuisblijft dat je toch nooit alleen zit, er is altijd iemand hier waar je gewoon mee kan babbelen. Vind het wel jammer dat ik zo nu de openingsweek in Leuven mis, want heb daar al 2 jaren goeie herinneringen aan. Als ik dan zo de verhalen hoor, knaagt het soms wel maar ik mag me toch gelukkig prijzen dat ik deze kans heb gekregen.

Gisteren was er een feestje, Heat@Rust. Twas echt wel zalig met zo hiphop en r&b muziek, iedereen keihard aant geven, veel Erasmusstudenten (leve Facebook). Het is wel altijd een avontur om terug thuis te geraken aangezien de metro's enkel op donderdag, vrijdag en zaterdag 's nachts rijden dus dan moet je proberen een nachtbus te klissen. Gelukkig was Eva, meisje van mijn residentie daar ook nog dus zijn we samen naar huis gelopen.

Vandaag zal rustig dagje worden, geen lessen maar wel genoeg werk. Deze avond ga ik dan ook mijn zak voor Berlijn en Munich pakken. Jaja u leest het goed, Munich-Oktoberfest, here i come!
Hou jullie daar nog goed
Vele groeten, volgend verslag zal na Berlijn en Munich zijn!

Geen opmerkingen: