dinsdag 16 september 2008

Maandje in Copenhagen

















Ik zit nu net een goede maand in Copenhagen en moet zeggen dat ik toch al heel hard aangepast ben. Ben helemaal gesetteld, kom eindelijk in het "schoolgevoel", krijg weer wat stabiliteit in mijn leven...

Deze week is weer wat rustiger, dat mag ook wel eens. Dit weekend was het op vrijdag eerst de Subway Party in de metro van Copenhagen. De bedoeling was dat het een geheime party was en je kon enkel worden uitgenodigd op Facebook. We moesten ergens verzamelen en dan gingen we met zijn allen de metro in om daar een feestje te bouwen. Er was een dresscode, hoe gekker hoe beter maar spijtig genoeg waren we de enigen die dat hebben toegepast. Zie foto's van ons verkleedpartijtje, met de grootste eer voor Morgan, mijn Australische buur die zich het best had verkleed, zie de Russische muts :D

De party op zich was wel grappig maar niet zoveel sfeer aangezien er niet genoeg muziek was. Dus zijn we na een halfuur terug afgestapt en naar onze residentie gekomen om de party verder te zetten. Daarna zijn we nog naar een nachtclub Renommé getrokken waar een International party was.
Zaterdag had ik dan afgesproken met mijn buddy Stine en zijn we naar Tivolipark geweest. Het was stralend weer dus dit was echt een genietdagje. Daarna zijn we nog gaan shoppen en heeft zij keimooie pumps gevonden, was jaloers!
Zaterdagavond hebben we gewoon nog op kot gezeten en wat liggen babbelen met de bende.

Zondag wast echt 'Lazy Sunday'. Laat uitgeslapen, beetje geleerd en dan het stad in getrokken voor een lekkere sandwich te eten en op een terrasje te zitten.

Gisteren had ik dan les om 8 uur 's morgens, dus dat deed wel even zeer. Gisterenavond ben ik eens vroeg gaan slapen, dat is hier ook nog niet veel gebeurd.

Vandaag weer les en naar de gym geweest. Nu juist dinner gemaakt, mozarrellabroodjes met tomaat in de oven mmm... Sewwes gaan we waarschijnlijk nog eentje drinken in de Australian bar maar niet te laat, want morgen weer les om 8uur, beeuh.

Aja en nog even vermelden, heb ook al enkele tripjes gepland de volgende weken. 26-28 september Berlijn, 12-20 oktober Russia trip (Stockholm, Talinn, Helsinki, Moskou en Sint Petersburg), 24-26 oktober Oslo cruise.
See ya

Geen opmerkingen: