donderdag 11 september 2008

Leuven op bezoek



















Hey

Sorry voor het lange wachten op een nieuw berichtje maar ik had namelijk heel hoog bezoek vanuit het verre Leuven. Vrijdagavond kwamen Caroline, Flenz en Elke aan in Copenhagen. 's Avonds hebben ze direct kennis gemaakt met mijn vrienden hier op kot. De rest is toen nog uitgegaan naar een nachtclub Vega, die niet zo goed was naart schijnt, maar wij zijn toen "vroeg" gaan slapen. De volgende dag hebben we aan sightseeing in Copenhagen gedaan, the little mermaid, royal palace, Tivoli, Stroget winkelstraat, ... 's Avonds hebben we hier lang op kot gezeten en zijn ze geïntroduceerd in de Amerikaanse drankspelletjes, het was wel lachen. Uiteindelijk wilden we nog naar een nachtclub gaan, maar daar mochten we niet binnen (age 21) dus zijn we gewoon naar kot teruggekeerd en kaartje gelegd. Zondag hebben we dan het Guiness book of records museum bezocht en een kanaaltocht gedaan.
Maandag zijn we het Believe it or not museum gaan bezoeken en gaan wandelen aan de meren in Copenhagen. Maandagavond moesten we spijtig genoeg al afscheid nemen van Flenz, maar nu kon de echte girlies vakantie beginnen. Mijn buur Dominik heeft het mogen horen snachts en na enkele luide kloppen op mijn muur zijn we wat kalmer geworden. Dinsdag ben ik dan naar de les geweest en hebben we 's avonds fajitas gemaakt, mmmm... Woensdag zijn we dan gaan shoppen in de langste winkelstraat van Europa, waar Caroline suprisingly alleen maar een sjaal heeft gekocht. Waar gaat de wereld toch naartoe... Deze morgen zijn ze dan terug naar België vertrokken en heb ik mijn kot eens deftig gekuist. Daarna nog wat administratieve dingen in orde gebracht en gaan fitnessen met Marie, mijn floormate... Nu gaan we waarschijnlijk naar Nexus en daarna naar 1 of andere club. Ik hou jullie op de hoogte van mijn weekendplannen!!!

xxxxx

Geen opmerkingen: