dinsdag 16 december 2008

Laatste week...

Hey

Mijn examens zijn achter de rug, oeff, en denk wel dat ok was. Vandaag mijn laatste gehad recht en het viel goed mee. Het enige vreemde was dat we ons examen mochten typen op de computer maar dan moest je wel je eigen printer meenemen. Dus ik deze morgen met boeken, pc en printer (in een hippe Fendizak, geleend van mijn buur) naar het examen. Na mooi mijn 9 pagina's lange examen te hebben afgeprint terug naar huis gehotst en daar per ongeluk Matthew van mijn gang in de metro tegengekomen. Blijkbaar hadden ze afgesproken voor lunch in een gezellig klein cafeetje waar je zelf je beleg kon kiezen en zoveel sla en groentjes kon pakken als je wou. Het was heel gezellig zo lekker dicht bij elkaar ons sandwicheke opeten terwijl het buiten ijzig koud was. Daarna is iedereen terug naar huis gekomen en even gerelaxed met een afleveringetje Prison Break.

Het begint nu echt wel af te korten, in minder dan een week ben ik terug thuis en ja er zijn zelfs al vrienden hier die naar huis zijn vertrokken. Das wel minder leuk zo da afscheid nemen... Gisteren dan afscheid genomen van Mars, onze Taiwanese buur en hij had zelfs nog filmpjes enz voor ons gemaakt, twas dan ook wel wa emotioneel. Ale ge beseft zo dat het hier echt bijna gedaan is en dat ge die mensen misschien nooit meer terug gaat zien. Hehe maar Mars heeft beloofd dat hij een uitnodiging ging sturen als hem ging trouwen (de jongen is al 27) samen met een vliegticket naar Taiwan hehe, die jongen is zot ze!

Nu wat staat er nog op het programma deze week: Veel feestjes, een dagje Tivolipark, een laatste dineetje met mijn buddy, uitrusten en chillen, gezellig samen eten, (kerst)shoppen en dan huiswaarts! Dus dit is waarschijnlijk mijn laatste postje hier op mijn blog, hoop dat ik niet teveel gezeverd heb en dat jullie er iets aan gedacht hebben!!!
xxx

2 opmerkingen:

Erik zei

Hoi Lin,

Ik ben een student uit Nederland (Nijmegen) en na de zomer ga ik studeren in Kopenhagen.
Heb jij tips, om geschikte huisvesting te vinden?
Groeten Erik Roelvink
erikroelvink@hotmail.com

ellen zei

Ik ben een studente uit België (Brecht) en vanaf begin februari ga ik studeren in Kopenhagen.
Heb jij tips, om geschikte huisvesting te vinden?
Groeten Ellen Geenen
ellengeenen@gmail.com